Saturday, December 31, 2005

Selamat menjamu selera....

location : restoran warisan asli, bukit tinggi, klang
time : dinner

"Selamat menjamu selera" kata aishah sambil menoleh kat ku dan memberikan senyuman terayunye. waduss......tersentak sekejap aku. Tapi dengan keadaan penuh control, aku buat selamba kodok je (pinjam phrase afdlin jap). Mana tak nye, bini depa mata. Tapi sepandai-pandai kambing mengembek bila nak hujan, kena jugak hujan tu. Bini dah perasan aku dok usha budak tu from the beginning. tup tup..dia terus kata,

"Tengok la...yang ni boleh tengok. patutlah, comel."

uikss....??? biar betul apa aku dengar. bini aku kasik tengok anak dara? dia tak marah?
memang la budak tu nampak sopan, ayu, gadis kampung look (yang aku mmg minat).

aku pun cuba berpijak di bumi nyata. ini mesti dia nak reverse psycho aku balik. malunye aku. nampak sgt aku ni kaddang kaddang gatal tgk pompuan. weeeii..dah kawin pun nak usha tgk2 pompuan. tak baik tau..tapi mmg susah la nak kawal tabiat ni..heheheh...tapi dgn reverse psycho yang terbaru ni, aku rasa kena kawal and cover byk lagi lah.

bila dia kata boleh tgk, lagi la aku rasa nak tgk sbb bini aku ni tau taste aku cam ner. so aku confirm lah budak pelayan restoran ni mmg ayu muka kampung.
tapi....rasa tak sedap plak. mmglah kalau ikutkan buat muka tak malu je..tapi...? barulah aku tau penangan reverse pyshco dia ni...

at last aku pikir, bini aku ni la pompuan yg best dpt kat aku. jadi bini aku pun dah cukup baik. tersangat baik. aku ni yg slalu naughty. dua hari lepas genap 4 tahun anniversary. aku ni tak habih2 nak tgk anak dara lagi... or sometimes mak orang..hehehehe..depends la

so azam tahun baru, nak kurangkan tengok pompuan (boleh caya ke ni?). kena la kurangkan dulu, baru hilangkan... hehehehehe..
wallahua'lam...

No comments: