Monday, August 14, 2006

Non profitable Pharmacy

Kesian...
I guess the sales for this pharmacy is all time low.
We have now found the mystery behind it...
Just change the name of the shop, and hopefully business will boom soon.
Come on, use common sense lah.
We need some strategies..Cannot hentam keromo je...ok?

Tu la, lain kali, kalau nak bukak kedai, bagi la nama yang murah rezeki sikit..




5 comments:

famil said...

So funny :p Reminds me of our ex client (when I worked in a bank).. SOme of the funny names are:
+ Burok,
+ Narjes,
+ Habibah Bee (bahBee),
+ Ketut (Mak dia nak kasi nama ketot kot, tapi lain jer bunyinyer) dll

Bamboo Stick said...

Jaga Pyan!!! Nanti itu tauke dakwa lu ar!!!

betok said...

ha ha mule mule aku blur.. pastu ryme sket.. tergelak aku... mana ko cari kedai kedai cam ni?

abu_harraz said...

Fahmil, ada tak orang nama betok?


Betok, go to the link below and find the entry titled "Please dont eat here my friend....for your safety" on March 17, 2006

http://ntahapahantah.blogspot.com/2006_03_01_ntahapahantah_archive.html

famil said...

nama betok takde.. batuk pun takde..

ehh kat umah aku ada restoran.. namanya "Restoran Vargina" Nanti aku amik gambo dia dan letak dlm blog aku.. Aku penah makan kat sini.. mcm mana nama dia mcm tu lah rasa makanannya.. aka mcm pa***t.