Friday, March 31, 2006

My biggest blog

I had a very stressed but boring meeting this whole morning.
From 8.30am to Noon on the most dry subject on earth : Document controls and Risk Assesment.
And we only achieved 20 % than what we have anticipated to achieve for this morning meeting.

After the meeting was adjourned, and everyone has left the meeting room, I stayed for a while, thinking about the action items, the next plan and so on.
Banyak nye keja..maleh betul la buat benda ni..
Then suddenly I remembered my blog. While browsing others blog, I got this idea to make my blog big. How?
I connected the projector to my laptop and....heheehe....poofffff! the biggest blog appear!!! yay!!!


p/s - nak gi masjid.....bentang sejadah

8 comments:

Anonymous said...

cehhhhhhh byk ler lawak ko pyan.
boring sehhh meeting camtuh, aku benci any meeting pasal iso/risk/documentation etc etc. aku pernah pegi 3 days of diff meetings non stop..ngan ..ntah biler boleh aku buat keje pun aku tak tau.....hehehehe

bola2api said...

ingatkan blog aku tadi kat projector tuh.. maklumlah karer sama... :P

iQaH said...

lmao xD
x heran ah..nanti iqah pasang kat panggung wayang. bwahahaha

Anonymous said...

Wooi!!!!!!! Mis-used our company's resources!!!! Tell the QUEEN only you know!!!....Wa....ha..ha..ha..

Abu S.H said...

kno - tetiba terpikir..hehe..kebetulan ada camera plak..

bebolaapi - siapa la nak project blog nko...buang karan je

iQah - pasang aa kat dataran merdeka or dataran putrajaya...lagi besauuuu

bamboo-who-the hell-are-you - tu kat umah aku laaaa....bukan kat opis...acah je..
hehehhe

bola2api said...

mana lah tau :)

eh kau masuk blog aku setiap jam ye?? rajin betul kau check blog aku.. stalking me yerr...

pastu check blog aku lama2 pulak tu.. ish ish ish.. kalo ye pun, cover la skit.. :)

Abu S.H said...

bola2api - ni apa kes ni...?
buat la password kalau tanak bagi org masuk blog. cam your azwar tuuu...
bwahahahaha

bola2api said...

buat password mcm my fren si azwar tu?
hmmm good idea jugak :)