Tuesday, January 31, 2006

Badminton exercise with the wife...

Petang semalam main badminton ngan haida.
Tak pernah pun main ngan dia sampai betul2 berpeluh..
asyik terbantut je...pastu nak tergelak pun ada...isk..
1st break...
haida : eh jap..jap..chop..chop....tali bra tercabut
hucs : ek elleh....baru main depan umah dah tercabut itu ini....cepat aa..baru nak syok main ni.
then..main lagi...baru pukul 20-30 kali...


2nd break..
haida : eh tu wani (jiran sebelah umah yg duk kat KL gak) ek? ish..besor doh anok mung...dok jupe2 pung.....doh ni? lekak peruk pulok? loh weii...bior gok anok tu besor skek...bile sapa? jdkafjf jfjfpf f sfsf....
bla...bla..bla.....
aku gak tercongok mcm kerang busuk..tunggu conversation tamat...
pastu sambung lagi main.....PING! PING!...sapa pulokk??

3rd break
haida : eh..pok usu awang mari..nok tgk aboh ler tu...jap na..kena gi panggil aboh ngan mok..nok suh adik kay buat air..bla..bla..bla..

ceh..takde semangat kesukanan langsung...potong sting aa...
finally, panggil adam (adik ipar)..baru la sonok skek ....
ni la payahnye main badminton kat depan umah di kampung...dok feel langsung..asyik kena interrupt je..hehhehe

2 comments:

edaleeja said...

byk wei ngomen ye...biar la dia, sekali sekala blk kg :)

abu_harraz said...

hehehe..notti sgtt...hehehe
len kali nak main dgn hafiz hashim lah..tak pun rosli. dekat je umah diorang, kat KB.hehehe