Thursday, January 05, 2006

jiwang karrat session...

tetiba teringat...


Tiada puisi atau lagu
Tiada potret tiada ragu
Yang dapat ku ilham seindah mu
Nyata kau satu dalam berjuta
Wahai jelita Kau istimewa

Walau ku kembara sedunia
Walau ketemu ramai wanita
Nyata kau tiada tandingannya
Seikhlas hati aku menyinta
Kau istimewa Teristimewa

Daku berikan wahai maharaniku
Bina mahligai syahdu
Hanya engkau dan aku
Di situ

Tiada impian atau fantasi
Tiada rasa lebih berseri
Semekar murni hati mu sayang
Siiang dan malam aku terbayang
Kau teristimewa buat ku tenang

Istimewa.... Hai... istimewa
Siang malam ku terbayang
Kau istimewa
Daku berikan wahai maharaniku
Bina mahligai syahdu
Kita berbulan madu
Di situ

Ingin ku bawa kau ke awanan
Ingin memadu kasih asmara
Sepanjang hayatku curahkan cinta
Sebenar-benar ucapan kata
Kau istimewa Oh percayalah
Ku perlu cinta dari wanita nan istimewa
Beri ku cintamu nan istimewa
Istimewa - Indigo
lagu zaman mengayat, pakai lagi lagu ni...bukan dulu je, sampai skang.. :)

5 comments:

Nannot said...

Ui, jiwangnya. I am imagining you using this to serenade that budak belasan tahun! Hahahaha, what a sight. Funny like hell!

JohnLabu said...

bukan time ang menyanyi lagu ni dalam henpon dzul tapi ang tak sedaq ada rekoder tengah rakam sora ang... heheheh

abu_harraz said...

nannot, itu budak belasan tahun citer lama..tak payah lagu...hehehe

johnlabu, ye ke? mana ada? masa tu lagu ni blum kuar ah...

by the way..kena feel melody dia baru masuk lirik dia...
dah la ala-ala acapella (ala2 means bukan 100% acapella)

hehehee..

edaleeja said...

singgah jap nak jenguk tuan empunya 'rumah'.

dulu pun pernah ooo kene ayat ngan lagu2 cengini. zaman muda2 sih...

salam kenal buat hucs

abu_harraz said...

tx for hopping,
mari le sokmo2.
org yang mengayat tu hok org yg nok kawing tahung depang tu ke? hehe...