Sunday, January 29, 2006

bfast tepi pantai...

pagi tadi gi beli bfast kat anuar durian burung. Kul 7.30am makanan dah habih…isk..laku sungguh..
then terpaksa plak carik kat pasar cabang tige….ok la…
tetiba kuar suggestion nak bfast tepi pantai…..so…zrass…terus gi pantai…
Sunrise yang dah terlambat sejam

makan nasi kerabu kongsi2...


romantic lepak tepi pantai pagi2 cam ni


sib baik dlm keta ada paper..boleh buat alas..
romantic gak..berkhalwat dua orang kat pantai pagi2 ni..hehhehe…
ingat esok nak gi awal lagi..nak amik gambar sunrise.
Kat pantai batu burok, ramai orang jogging..aku je tak jogging..tapi makan..tu kes biasaaa…

Hari ni ramai gak sanak sedara dtg melawat anak kak chik…
So..aku pun tatau nak buat apa..ramai org pompuan yg dtg…nak ngorat, dah kawin…heheheh…
Ingat petang ni nak main layang2..berangin kat sini…tapi tgk dulu camner…
Tak pun gi pantai lagi ke..ajak indah plak…boleh swim2…

5 comments:

Funky Fresh Freddie said...

CONTEST OVER AT MY PLACE.

Hamka said...

Semalam aku ada kat Chendering Terengganu...tapi hari ni aku dah ade kuantan rumah mertua aku...
pantai chendering pun best , try lah pergi masuk ikut pelabuhan chendering dan belok kiri...

kalau nak cari aku, kau pergi kampung raja chendering tanya rumak cek teh guru al quran kat mana? atau Haji embong peraih ikan.

insyaAllah....tapi lain kalilah...

abu_harraz said...

hamka - lor..ye ke? org ganu gok ke?
chendering ek?..tau..tau...
nanti len kali la ek..hehehe..tak bagitau awai2..

edaleeja said...

gitu la dia..sume nok tahu awal, tp dia last menet br kabo :P

abu_harraz said...

oit..
org emergency..len kali org bagitau kat satu donia awal2
so that semua bleh book calendar masing2..worrait...heheheh